سلطلان غم ها
چهارچشمه
چهارچشمه
دو شنبه 8 دی 1393برچسب:, :: 16:29 ::  نويسنده : جواد باقری

 

 

حواست باشه با کی "دست" میدی

 

وگرنه همه چی تو از "دست" میدی...

 

 

 

 

 

❤ As ❤❤ As ❤❤ As ❤❤ As ❤

 

 

 

 

 

هر از گاهی زنگی بزن
سراغی بگیر
پیامی بده
احوالی بپرس
خیلی نگذشته است از روزهایی که نفست بودم !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❤ As ❤❤ As ❤❤ As ❤❤ As ❤

 

 

 

حالا که رفــته ای
دلم برای تو بیشـتر از خودم میسـوزد
فکـر میکنی کســـی به اندازه مــن
دوسـتت خواهد داشــت ... ؟!

 

 

 

 

 

❤ As ❤❤ As ❤❤ As ❤❤ As ❤

 

 

 

میدانم ...
دیگر برای من نیستی ....
امـــــا ؛
دلی که تنگ باشد این حرفها را نمیفهمد !!

 

 

 

 

 

❤ As ❤❤ As ❤❤ As ❤❤ As ❤

 

 

 

آنقدر بغض هایم رافرو دادم وخندیدم...

 

خداهم باورش شد چیزی نیست!!

 

 

 

 

 

دوست داشتنه کسی که تو رو دوست نداره مثل بغل کردن کاکتوس میمونه

هرچی محکم تر بغل کنی بیشتر اسیب میبینی

.

.

.

به تو مدیونم همیشه مثل شب به صبح فردا

مثل موج سرد و تنها به نگاه ناز دریا

.

.

.

نامه آخر به رییسم:

هنوزم نفهمیدم

از سر بیکاری عاشقت شدم یا

از عشق تو بیکار شدم

.

.

.

دستم را بُریدند

شکسته واژه‌هایی که

برای از تو نوشتن

کنار ِ هم چیدم

.

.

.

قانعم

تو قسمت من نه مال مردم بودی

قربان دلم که مال مردم خور نیست

.

.

.

زیباترین جمله این است: اما من تو را دوست دارم و دردناک ترین جمله این است: من تو را دوست دارم* اما

.

.

.

درد یــعــنــی

مــرور مــســیــج هــایــی کــه یــه روزی بــاورشــان داشــتــی

و امــروز بــه دروغ بــودنــشــان

ایــمــان آوردی

.

.

.

از این به بعد فقط در ذهنم به یاد چند نفر خواهم بود

خدا

.

تو

.

خانواده

.

باور هم نداشته باشی بازهم در خاطرم تو را خواهم ساخت با دنیایی زیبایی

.

.

.

چقدر خوب است کور بودن

چقدر خوب است کر بودن

چقدر خوب است لال بودن

وقتی نمیخوای چیزهایی ببینی که دوست نداری کور بودن معجزست

وقتی نمیخوای چیز هایی را که بشنویی کر بودن نعمت است

وقتی نمیخواهی حرف هایی را به زبان بیاری لال بودن هم بهترین هدیه میشود

شاید به نظر بد بیایند ولی گاهی اوقات به همه این ها حسودی میکنم

.

.

.

وفاداری در عشق یعنی بعد از شب بخیر چشم ها را به روی هرچه کابوس است باید بست

.

.

.

همــــه ماهــــــر شــــــده اند

یــــک نفــــــر هــــزاران نفــــــر را با هــــــم دوســــــت دارد

اما مــــــن

ناشیــــــانه

به یــــک نفر دل میبنــــــدم

هــــــــزاران بار

دلتنــــــگی که برایــــت انــــکار می کنــــــم باز هــــم بخــــاطر ٍ تــــوســــت

دنیــــای ٍ مــــن دلگیــــــر نشــــو

.

.

.

نفس های بی هدف راه های بی پایان

کی تمام خواهد شد خدا میداند

نفس هایم دیگر بریده بریده میزند

تمام توانم را استفاده کرده ام

اما دلخوش کسانی هستم که به امیدشان زنده ام

و یکی از بهترین دلخوشی هایم تویی

 

 

 

 

دردناک ترین جدایی ها آنهایی هستند که،
نه کسی گفت چرا و نه کسی فهمید چرا !
.
.
.
آتش زدن به یک “سرنوشت”
کبریت نمی خواهد که !!
“پـــا” می خواهد …
که لگد بزنی به همه دارایی یک نفر …
و …
بـــــــــروی .. !!
.
.
.
هوا بارانی ست ولی شیشه ؛ چرا بخار نمیگیری ؟
نترس ؛ رفت … دیگر اسمش را رویت نمی نویسم !
.
.
.
جـــدایــی مــان ؛
هیــچ یکـــ از تشــریفــاتــــ آشــنایمــانــــ را نــداشتـــ
فقــط تــو رفـــتــی
و منــــ ســعیــــ کـــردمـــ
ســـ ــنگــــ دل بــاشـــمــــ
.
.
.
صدای پای تو که می روی
و صدای پای مرگ که می آید…
دیگر چیزی را نمی شنوم !
.


.
.
درد دارد…
وقتی با نسیمی برود…
کسی که به خاطرش به طوفان زده ای…
.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وب سایت تفریحی چهارچشمه خوش آمدید لحظات خوشی را برایتان ارزومندم
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سایت تفریحی و آدرس chaharcheshme.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


زیبا سازی وبلاگ